Moneybird is één van de online programma’s waar we mee werken voor onze klanten. Het is ontworpen om de administratie zo begrijpelijk, eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te maken voor kleine ondernemers, zzp’er en freelancers. Moneybird is een fijne tool voor het maken en versturen van offertes en facturen en voor het bijhouden van financiële rapportages. In dit blogartikel gaan we in 3 simpele stappen laten zien hoe je een klant toevoegt in je Moneybird account.
Stap 1 Naar jouw contacten overzicht gaan
Nadat je bent ingelogd met je gegevens kom je in jouw dashboard terecht (foto 1). Aan de linkerkant tref je het navigatiemenu. Klik op “contacten” en dan kom je bij het overzicht van jouw klanten terecht. Door op de button “toevoegen” te klikken rechtsbovenin kan je een nieuwe klant toevoegen.
Foto 1
Stap 2 Gegevens invullen van een nieuwe klant
Vervolgens kom je terecht in het formulier “contact toevoegen”. Hierin vul je de gegevens in van de nieuwe klant (foto 2), hierna scroll je verder om de overige gegevens in te vullen (foto 3).
Foto 2
Foto 3
Stap 3 Gegevens nieuwe klant opslaan
Zodra je de gegevens hebt ingevuld, kan je de gegevens van de nieuwe klant opslaan door op de button “opslaan” te klikken (foto 4). Je hebt de nieuwe klant toegevoegd. Als het goed is, tref je de aangemaakte klant in het overzicht van de contacten (foto 1).
Foto 4
Vind je na het lezen van dit artikel de tips waardevol of zou je meer willen weten over Moneybird? Laat het ons weten in de reactie. Mocht je Moneybird willen uitproberen, via deze link kan je Moneybird aanschaffen.
Let’s Grow,
Disclaimer: dit artikel bevat een affiliate link. Dit betekent dat wij een kleine commissie ontvangen als je via de link iets koopt. Het kost jou verder niets extra. Wij schrijven alleen over programma’s waar we ervaring mee hebben en achter staan.